fredag den 26. april 2013

I would like...

Dette kamera!!!


Som blogger og oplever bliver man jo nødt til at have et godt kamera som man kan have med sig når man skal ud og omkring. Min mor købte i 2003 et spejlreflekskamera fra Canon, som stadig i dag er godt til at tage billeder med, men altså, det er jo efterhånden lidt gammelt, og når man er som mig, vil man gerne have ét, som er ens eget - købt med egne penge eller fået i gave. Så jeg har i laaang tid kigget efter kameraer som er til en nogenlunde fornuftig pris, og jeg fandt først frem til Canon D600, fordi jeg mest fokuserede på Canon.

Her den anden dag faldt jeg så over denne lækkerbisken, Nikon D3200, og jeg undersøgte så, hviket der var bedst, og det viser sig, at Nikon er "bedre" og billigere, så den kom da like vips op på førsteprioritetspladsen. Nu er problemet jo så bare, at jeg ikke sådan lige render rundt med 3500 kr i lommen, så hvis der er nogen, der har 3500 kr som de gerne vil af med, så er jeg mere end glad for at tage imod, haha!

Nå, men hvis jeg pludselig på magisk vis har penge nok, skal det selvfølgelig købes ind! Ville være så vildt lækkert at f.eks. have det med til Japan her til sommer. Det er jo ikke lige noget, man oplever hver dag, så det skal da helt klart dokumenteres på det groveste. Selvfølgelig kan jeg bare bruge min mors kamera, indtil jeg får fingrene i et nyt.

Kameraet kan købes HER!

2 kommentarer:

  1. Det er godt nok et fedt kamera! Dejligt med lidt inspiration, da jeg også selv overvejer at investere nogle måneders løn i et nyt kamera!

    Tjek gerne min blog ud og lig gerne en kommentar hvis du lyster! :-)

    // http://faymaryhuish.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Jaaa, jeg elsker det også. Har du kig på noget specielt? Det er jo trods alt "mange" penge. Især i vores fattige studenteralder.

    Og jeg tjekker da selvfølgelig lige din blog ud! ;-)

    SvarSlet